2 års presenter

Ja detta är vad jag har hållit på att knåpa ihop till presenter för lilla söta J..

Grattis till dig!!!!!!

Jag har ju sagt att jag har hållit på med ett litet projekt och har ju inte kunnat visa det eftersom det skulle bli 2 års presenter. :)
Nu har dom bytt ägare och jag ska visa vad det blev.



Och så här blev det till slut. :)



(Ursäkta kameran som fått nån knäpp)





Ett gulligt monster att busa med, :)



En liten väska att shoppa med :)



och en uggla  :)


Men bilderna blir verkligen inte bra med kameran nu. Vet inte vad den suddiga fläcken kommer ifrån..???!!!!
Måste undersöka för så här kan det ju inte se ut...

Jag sydde oxå en uggla till Lilla O . Mest för att se om jag skulle lyckas ro det hela iland.



Nu ska jag bara sy en till Lilla E oxå. :)
Och det är inte heller en fetfläck på denna utan kameran som spelar oss ett spratt..

Här är hela den splittrade familjen , ;)



Det var såå vansinnigt skoj att göra dessa så det kommer fler och mera av detta..
Finns lite som ska testas på.. Ni komemr säkert få se det senare när projekten är påbörjade

Ha det så bra. :)

Kram



Kommentera inlägget här :