Lyxiga plåtburkar

Tycker det är svårt att hitta några snygga burkar. Men dessa burkar tycker jag är vrålsnygga, Jag vill ha dom både i köket men oxå skulle dom passa inne hos tjejerna. Man kan skriva på etiketten.

Visst är dom snygga??!!!!!!!!!!!!!!

Kommer från svenska La Shelf.

Skriv eller rita vad du vill på griffeletiketten.

- Griffeletiketten ligger löst i burken och är självhäftande
- Krita och suddsvamp medföljer
- Finns i färgerna zink, gul, grön, pastellrosa, pastellblå, röd, svart och vit.
- Mått: 13,5 cm i diameter x 20,5 cm hög

 

 

Kostar 125kr/st. Jag har snöat in mej på gul inför våren så jag skulle gärna klicka en hem eller två.

Vilken färg vill du ha?

 

Du finner dom på www.lyxigaplatburkar.se. Underbar sida!

 

Hittade några superfina burkar till barnen som jag oxå skulle vilja klicka hem, :)

 

 

10x10x7,5cm.  Sååå söt liten burk. Perfekt för tex tjejernas snoddar.  Den e din för 89kr.

 

Bilder från hemsidan www.lyxigaplatburkar.se

Man kan inte annat än att älska denna sida. De finns i olika storlekar och priser.

 

 

 


Kommentera inlägget här :