Fullfart mot helgen

Idag har jag försökt mej på att göra knäckebröd av frön enbart. Allt enligt LCHF... Men ack vad jag bedrog mej, Det blev frasbröd. Måste nog ha i lite mjäl iallafall. Ska pröva om det funkar med mandelmjöl.Vi får se ananrs blir det lite mjöl iallafall. Men det blev ganska gott iallafall. Men lite för länge hade dom vart i ugnen men HEY.. jag lär mig. Jag har en underbar vän , E, hon e kung i köket!! Ska be om hennes recept och sen om det oxå går åt pipan får jag helt enkelt lägga in en beställning,, ;)

Annars bjuder helgen på allt annat än lugn! Jag bara älskar det! Vi ska umgås med folk!!!!!!!!!!!!!!! Det var ju inte igår om man så säger.
Jag går ut starkt på fredagen men att ta ett litet party med min söta vän Fru S.. Vi ska äta ute och gå på Nordman!! Kommer blir hur mysoch skoj som helst! Det är evigheter sen vi umgicks!!!! Alldeles för länge! Har vi tur så får vi med oss underbara Herr & fru S oxå.. :) En annan underbar kär vän med sin man. :) Min älskade Herr Ö får stanna hemma denna gång pga av <tt vi inte har barnvakt denna kväll. Men det är som det är och han har ju snart en NYC resa att se fram emot, :) Men det är han väl värd oxå!! <3 




Ja det kommer bli en nostalgikväll eftersom Nordman spelades ofta när vi var yngre och skulle ha fest!!!

Sen på lördagen upp i ottan och iväg till hallonbacken för att åka bob med underbart söta Lilla C med mamma M och Pappa M. :) Tjejerna är hur glada som helst! Detta ser vi fram emot!!! Efter pulkbakce och grillning så blir det en lugn eftermiddag eftersom Herr Ö ska jobba och vi övriga tar en tjejmyseftermiddag, :)
På söndag så blir det Bobkalas på fm eftersom söta lilla O fylelr 1 år. Så då åker vi iväg och åker bob med henne och hennes busige storebror E samt föräldrar. :) Som vi längtar. Och efter lunch så åker vi hem och då kommer en annan söt liten tjej , Fröken D , och hälsar på oss, Det är första gången hon kommer och hälsar på och gissa om tjejerna är nöjda. Ja sen börjar helgen lida mot sitt slut och jag skulle tro att det är vi med men glada och lyckliga för att vi har vänner som vill umgås med oss. :)



Kommer det se ut så här tro????
Ja med tanke på hur livat det är när dessa tjejer träffas och leker så förvånar det mej inte. :)

Nu är det snart sovdags... Imorgon ska jag handla en liten present till söta lilla fröken O.

Kram

Kommentera inlägget här :