Badkar.. jag älskar badkar

Äntligen har vi nu hittat ett badkar!! Vi tänker ställa ett badkar nere i tvättstugan så tjejerna kan få bada på riktigt oxå. Jag vill iofs oxå bada men frågan är om jag kommer tordas bada själv därnere på kvällarna.. Tveksamt!!
Jag får helt enkelt träna på det, :)
Vi har ju letat efter badkar ett tag och eftersom det ska stå nere i tvättstugan som inte är renoverad så ville vi inte köpa ett dyrt och fint badkar för att ställa dit när vi inte ens vet hur vi vill att den ska se utän. Tanken är att ett badkar ska få plats där nere när vi gör om men  inte vilket badkar vi vill ställa in. Hursom helst ville vi då alltså inte lägga ner några pengar på ett badkar och jag tycker mej komma ihåg att får några år sen så var det inte alls några problem att hitta ett badkar.. Antar att det är därför det nu är skitsvårt att få tag på.. Men förgårr så kollade jag återigen blocket och där... DÄR fanns det äntligen!!!!!!!!!!!!! Superfint badkar till noll och ingeting i princip!!!!! Det är en liiiiten skrap på kanten efter ett skötbord men ananrs i topptrimm!!!!!!! Behövs bara skuras upp och in med det i tvättstugan till ynka priset av 200sek!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I love it!!! :) Precis som jag tänkt mej!!! Vi förstår fortfarande inte hur säljare kunde begära ebart 200sek men jag är otroligt tacksam att jag såg annonsen och dessutom fick chansen att köpa det, :) Men med ens så kommer ju tankarna bubblandes upp och hur ska vi bara kunna ställa ner detta i tvättstugan utan piff??????????????????????????!!!!!!!!!!! hahahaha jag kan inte anant än att skratta åt mig själv. :)

Men jag avluslutar med det ulitmata badkaret!!!!!!!!!!!!!!!!! Detta är ju bara helt udnerbart och sååå självklart. ;)


Don´t you just love it!!!!!!!!!!!!



Och vem skulle kunna neka mej detta????? ;)

Kommentera inlägget här :