Vitt vitt vitt

Jag bara älskar det!!!! Men jag har inte lyckats få in det i mitt hem ... än... :) Eller vårt hem ska jag väl säga!! Vi har vä lganska mycket svart och vitt men just nu känner jag att nu har vi mycket att göra i huset! Vi har bott i huset i fem år!! FEM ÅR!!!!!!!!!!!! När gick dom åren???????? Och vad har hänt under dom åren??? Det kan vi g in på en annan dag men det har kommit till 2 små söta iallafall som röjer runt i mitt hus som skulle bli fint och vitt.. ;)

Men jag har hittat lite inspiration på nätet! Bilderna kommer från en sajt som heter www.vartnyahem.se
Jag har inte hittat denna sida tidigare men jag gillar den. Har inte hunnit kolla in den så mycket än så jag ska göra det framöver. Håll till godo med dessa inspirerande vita bilder!!!

Vad tycker ni? Är det inte snyggt?! Jag tycker jättemycket om när det bara är vitt men samtidigt så älskar jag det lite träiga insalget som jag ser det. Det ger lite mera liv tycker jag.









Bilder lånade från vårt nya hem.
Fotograf: Trine Thorsen
Stylist: Susanne Swegen

Jag kommer nog dit nån dag oxå.. TIlls vidare får jag hålla till godo med alla underbara inspirerande bilder och drömma mej bort.. :)

Nu ska jag röja lite i hemmet för idag kommer min söta syster och hälsar på några dagar.. Sweet!!! :)
Och sen ska jag klippa ut lite ugglor oxå..
SY och åter sy men det är ju bara såååååååååååååå roligt!!!!

Gå ut och skaffa er en bra dag!!!!

Kram

Kommentera inlägget här :