Plastic is fantastic

Jag är helt såld på RICE produkter!!! Kanske inte helt alla .. Ibland blir det lite för plottrigt för mig men det mesta älskar jag.. Jag tycker dock inte riktigt att det passar in hemma hos oss men jag vill liksom få det att passa in.. Lika lite som det passar in hemma lika lite tycker jag priserna passar in,, hahaha,, Det är ju stundtals sjukt dyra saker.. Speciellt när det finns kopior i vissa lägen som kostar knappt nåt alls.. Men när de tkommer till dessa produkter som jag ännu inte hittat kopior på så blir jag ju lite småsur,, :)
Jag tycker ju att det är sååå underbara färger..

KOlla in nedan ,, och jag har ju hittat budget vs lyx alternativ oxå.. :)

 
Kolla in denna kanna från RICE. Pris 195sek
 
Budget: kanna från lagerhaus kostar 139 sek..
 
 
Håll med om att det är nästan så att man inte ser skillnaden.
 
 
Men blir man inte glad av denna bild så säg!!!! Jag kan snart inte hplla mej från att klicka hem det.
Tror att tallrikarna kommer klickas hem.. Sen hittar jag budget till lite annat.. :)
 
Jag ska bara försöka hitta några bra anledningar till varför jag ska ha dessa då det finns andra lite mer olika och tråkigare men BILLIGARE.... hahhahaha
 
 ha en underbar kväll!!! Tack för att du tittade in..
 
Kram
 
 

Kommentera inlägget här :