Min värsta mardröm!!!

Min värsta mardröm har jag blivit påmind om dessa dagar!!!!
En 12 årig flicka har försvunnit! Jag kan itne ens tänka mej in i denna mardröms situation!!!!! Att mina barn skulle försvinna. Det har nog vart min mardröm sen jag fick mina barn, Jag är väldigt försiktig med att släppa mina barn ur min uppsikt! Jag känner paniken på en gång när jag inte kan se mina barn ute balnd folk, ex på nån lekpark eller lekland eller i butik!!! I dagens samhälle finns det ju oxå så in i helvete elaka och sjuka människor!!!!!!!!!!!! Har börjat prata med tjejerna lite smått om det och ska verklgien fortsätta nu.
Jag hoppas verkligen denna flicka får komma hem till sin mamma och pappa igen !! Får krama om sina nära och kära och går och lägga sig i sin mjuka säng!!!!
 
Idag kan vi oxå läsa i Aftonbladet om 3 flickor som hittats i en källare efter 10 år som försvunna!!!! Och inga grannar har ens märkt att denna man har haft dessa hemma hos sig i sin källare!! Är inte det sjukt!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vart är vi på väg! Bryr vi oss så lite om våra grannar??? Men samtidigt så är nog svaret JA. För jag kan ärligt säga att jag inte har så stor koll på mina grannar!! mer eller mindra men det beror ju på vilka vi har nån sorts relation med!
I ett av fallen så finns en mamma som aldrig fick uppleva det underbara i att hennes flicka kom tillbaka. Hon hae dött många år tidigare i brustet hjärta över att hennes barn försvunnit!!!!!!!!!
Mitt mamma hjärta blöder! Hur ska vi nånsin kunna försvara och skydda våra barn!!!`???????
 

Kommentera inlägget här :